ALANYA ALAADİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
KARİYER GELİŞTİRME, UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
2023 YILI
BİRİM FAALİYET RAPORU
Ocak 2024
Kariyer Geliştirme, Uygulama ve Araştırma Merkezi öğrencilerimizin iş, istihdam, eğitim seminerleri, kariyer gelişimleri ve kariyer planlamalarında yol gösterici olmayı hedeflemektedir.
Üniversitemiz öğrencilerinin ve mezunlarının iş, staj ve kariyer etkinliklerinden haberdar olmasını sağlamaktayız. Sürekli olarak seminerle katılım sağlayarak güncel işgücü piyasasının gerekliliklerini öğrencilerin kariyer gelişimlerine katkı olması adına aktarımlar yapmaktayız. Ağustos 2022 tarihinde merkezi birim statüsü kazandığımız için asıl faaliyet takvimimiz 2023 yılı etkinlikleri olmuştur. 2023 yılı Merkez Müdürlüğümüz için başlangıç sürecimizi kapsadığı gibi faaliyetlere katılımın oldukça yoğun olduğu bir dönemdir. Emeği geçenlere teşekkür ederim.
5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunun 41. Maddesine dayanılarak hazırlanan Kariyer Geliştirme, Uygulama ve Araştırma Merkezi 2023 yılı birim faaliyet raporunu kamuoyuna saygılarımla sunarım.
Doç. Dr. Ali Osman UYMAZ
Kariyer Geliştirme, Uygulama ve
Araştırma Merkezi Müdürü
BİRİM YÖNETİCİSİNİN SUNUŞU.. ii
III- FAALİYETLERE İLİŞKİN BİLGİ VE DEĞERLENDİRMELER. 11
IV- KURUMSAL KABİLİYET VE KAPASİTENİN DEĞERLENDİRİLMESİ 13
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Kariyer Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi 16 Ağustos 2022 tarih ve 31925 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren yönetmeliğe dayanılarak merkezi birim statüsüne kavuşmuştur. Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Kariyer Merkezi olarak öğrencilerimizi iş hayatına hazırlamaktayız. Üniversite eğitimlerinin ilk yılından itibaren iş hayatı ile tanıştırmak ve kariyer planlamaları ve hedeflerine göre yönetme becerileri kazandırmayı; Üniversite ile iş dünyası arasında köprü olarak hem iş dünyası hem de öğrencilerimiz için katma değeri yüksek birliktelikler kurulmasını hedeflemekteyiz. Ayrıca mezunlarımız ile irtibat içinde olup mezun-öğrenci iletişimi ile hem öğrenip hem de öğrenme ortamı yaratmayı hedeflemekteyiz.
Merkezin hedefi; Üniversite öğrencileri ve mezunlarına, günümüz iş dünyası şartlarına ve eğilimlerine uygun kariyer planı yapabilmeleri ve kariyer planlarını hayata geçirebilmeleri için ihtiyaç duyacakları nitelikleri kazanmaları konusunda yardımcı olmak ve kendi ilişki ağlarını, staj ve iş olanaklarını artırmaları için köprü vazifesi görmektir.
Kariyer planlarını yapacak öğrencilerimize vizyonel önerilerimiz:
Kendini Tanı! Kişiliğine özgü yönlerinizi, değerlerinizi, bilgi, beceri, ilgi alanlarınızı ve yeteneklerinizi keşfetmenizi, güçlü ve zayıf yönlerinizi tespit edin. Nasıl bir hayat yaşamak istediğine karar vermelisiniz.
İş Yaşamını Tanı! Kendine uygun iş alanlarını keşfetmek için staj programlarına katılın; iş dünyasının yeni mezunlardan beklentilerini iş dünyasındaki profesyonellerden dinleyin; güncel iş alanlarını, iş fırsatlarını ve gündemi takip edin. Piyasanın beklentilerini iyi anlayın.
Kişisel Vizyona Sahip Ol! 10, 20, 30 yıl sonra kendini nerede görüyorsun? İş dünyasındaki bu yolculuğunda ihtiyaç duyacağın ama senin sahip olmadığın bilgi, beceri ve yetenekleri kazanmak için bir yol haritan, eylem planın olsun. Bu eylem planını güncellemeye ve gerçekleştirmek için hayat boyu öğrenmeye açık olun.
İş Yaşamına Hazırlan! İş başvuruları için özgeçmişinizi hazırlayın; provalarla mülakatlara hazırlanın. Hangi kariyer yolunu seçersen seç kişisel gelişim eğitimlerine, koçluk görüşmelerine katılarak yetkinliklerinizi geliştirmenizi öneririz.
Merkezin faaliyet alanları şunlardır:
ç) Üniversite öğrencilerinin, mezunlarının ve çalışanlarının kariyer planlama, geliştirme ve uygulama performanslarını iyileştirmeye yönelik olarak kişilik özelliklerini, bilgi, beceri, yetenek ve ilgi alanlarını tanımalarında gerekli olabilecek test ve teknikleri uygulamak, sonuçlarını yorumlamak, öğrencilerin bu doğrultuda kariyer planlarını oluşturmalarına danışmanlık yapmak.
ğ) Mezunlar ile öğrencileri bir araya getirecek toplantılar düzenlemek, öğrencilerin iş yaşamı ve kariyer seçenekleri hakkında daha fazla bilgi edinmelerine katkı sağlamak.
ı) Merkezin gerçekleştirdiği tüm etkinliklerin iletişimini yönetmek ve bu amaçla basılı ve görsel yayınların yanı sıra elektronik ve web tabanlı yayınlar hazırlamak, Merkezin dijital platformlarda etkinliğini sağlamak.
Kariyer Geliştirme, Uygulama ve Araştırma Merkezi odasında bir öğretim elemanı çalışmakta olup iki adet masa, altı adet sandalye, bir yazıcı ve bir telefon bulunmaktadır. Öğrencilerimizin danıştığı oda, yine aynı fiziksel faaliyet alanı içerisindedir.
Hizmet Alanları
Akademik Personel Hizmet Alanları
|
Sayısı (Adet) |
Alanı (m²) |
Kullanan Kişi Sayısı |
Çalışma Odası |
1 |
22m2 |
1 |
Toplam |
1 |
|
1 |
İdari Personel Hizmet Alanları
|
Sayısı (Adet) |
Alanı (m²) |
Kullanan Kişi Sayısı |
Servis |
- |
- |
- |
Çalışma Odası |
- |
- |
- |
Toplam |
- |
- |
- |
(Birim teşkilat şeması oluşturulacak ve örgütsel yapı hakkında bilgi verilecektir.)
Örgüt Yapısı
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Kariyer Geliştirme Uygulama Ve Araştırma Merkezi 16 Ağustos 2022 tarih ve 31925 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren yönetmeliğe dayanılarak merkezi birim statüsüne kavuşmuştur.
(Taşınır bilgileri 2023 yılı sonu itibarıyla alınmalı, Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi kayıtları ile uyumlu olmalıdır.)
Teknolojik Kaynaklar
Eğitim Amaçlı |
İdari Amaçlı |
Araştırma Amaçlı |
TOPLAM |
|
Masa üstü bilgisayar sayısı (Masaüstü, AllinOne Tümleşik, İnce Client İşlemci) |
- |
- |
- |
- |
Taşınabilir bilgisayar sayısı (Laptop, Notebook, Ultrabook, Tablet vb.) |
- |
- |
- |
- |
Yazılım ve Sunucular
Yazılım Adı |
Eğitim Amaçlı |
İdari Amaçlı |
Araştırma Amaçlı |
TOPLAM |
Sunucular |
- |
- |
- |
- |
Diğer Bilgi ve Teknoloji Kaynakları
Cinsi/Ürün |
İdari Amaçlı (Adet) |
Eğitim Amaçlı (Adet) |
Araştırma Amaçlı (Adet) |
TOPLAM |
Yazıcı |
1 |
|
|
1 |
Tarayıcı |
|
|
|
|
Fotokopi Makinesi |
|
|
|
|
Faks |
|
|
|
|
Barkot Okuyucu |
|
|
|
|
Projeksiyon |
|
|
|
|
Mikroskoplar |
|
|
|
|
Laboratuvar Cihazları |
|
|
|
|
Fotoğraf Makinesi |
|
|
|
|
Kamera (Güvenlik Dahil) |
|
|
|
|
Televizyonlar |
|
|
|
|
Yazılım |
|
|
|
|
Slayt Makinesi |
|
|
|
|
Baskı Makinesi |
|
|
|
|
Müzik Seti |
|
|
|
|
Klima |
1 |
|
|
1 |
Evrak İmha Makinesi
|
|
|
|
|
Diğer |
|
|
|
|
TOPLAM |
2 |
|
|
2 |
Akademik Personel
|
2022 Yılı |
2023 Yılı |
Artış/Azalış Oranı(%) |
||
Dolu |
Boş |
Dolu |
Boş |
||
Profesör |
|
|
|
|
|
Doçent |
1 |
|
1 |
|
- |
Dr. Öğr. Üyesi |
|
|
|
|
|
Araştırma Görevlisi |
|
|
|
|
|
Öğretim Görevlisi |
1 |
|
1 |
|
- |
TOPLAM |
|
|
|
|
|
Akademik Personelin Birimlere Göre Dağılımı
Bölüm/Birim |
Profesör |
Doçent |
Dr. Öğr. Üyesi |
Araştırma Görevlisi |
Öğretim Görevlisi |
Toplam |
Rektörlük |
|
|
|
|
1 |
1 |
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü |
|
|
|
|
|
|
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
|
1 |
|
|
|
1 |
Rafet Kayış Mühendislik Fakültesi |
|
|
|
|
|
|
Turizm Fakültesi |
|
|
|
|
|
|
Diş Hekimliği Fakültesi |
|
|
|
|
|
|
Spor Bilimleri Fakültesi |
|
|
|
|
|
|
Sağlık Bilimleri Fakültesi |
|
|
|
|
|
|
Tıp Fakültesi |
|
|
|
|
|
|
Eğitim Fakültesi |
|
|
|
|
|
|
Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi |
|
|
|
|
|
|
Gazipaşa Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi |
|
|
|
|
|
|
Yabancı Diller Yüksekokulu |
|
|
|
|
|
|
ALTSO MYO |
|
|
|
|
|
|
ALTSO Turizm MYO |
|
|
|
|
|
|
Sağlık Hizmetleri MYO |
|
|
|
|
|
|
Gazipaşa MRB MYO |
|
|
|
|
|
|
Akseki MYO |
|
|
|
|
|
|
Toplam |
|
|
|
|
|
|
Akademik Personelin Yaşa Göre Dağılımı
|
Kişi Sayısı |
Yüzde(%)* |
||
Kadın |
Erkek |
Toplam |
||
21-25 Yaş |
|
|
|
|
26-30 Yaş |
|
1 |
|
50 |
31-35 Yaş |
|
|
|
|
36-40 Yaş |
|
|
|
|
41-50 Yaş |
|
1 |
|
50 |
51-Üzeri |
|
|
|
|
TOPLAM |
|
|
|
|
Akademik Personelin Hizmet Sürelerine Göre Dağılımı
|
Kişi Sayısı |
Yüzde(%)* |
||
Kadın |
Erkek |
Toplam |
||
0-3 Yıl |
|
1 |
|
50 |
4-6 Yıl |
|
1 |
|
50 |
7-10 Yıl |
|
|
|
|
11-15 Yıl |
|
|
|
|
16-20 Yıl |
|
|
|
|
21- Üzeri |
|
|
|
|
TOPLAM |
|
|
|
|
.
İdari Personel
İDARİ PERSONEL |
Dolu |
Boş |
Toplam |
Genel İdari Hizmetler |
|
|
- |
Sağlık Hizmetleri Sınıfı |
|
|
- |
Teknik Hizmetler Sınıfı |
|
|
- |
Eğitim ve Öğretim Hizmetleri Sınıfı |
|
|
- |
Avukatlık Hizmetleri Sınıfı |
|
|
- |
Din Hizmetleri Sınıfı |
|
|
- |
Yardımcı Hizmetler Sınıfı |
|
|
- |
Toplam |
|
|
- |
Sözleşmeli Personel
Birimi |
Sözleşme Şekli |
Personel Sayısı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Toplam |
- |
- |
İşçiler
İşçiler (Çalıştıkları Pozisyonlara Göre) |
Temizlik |
Güvenlik |
Büro |
Diğer |
375 Sayılı KHK ile Kadroya Alınan İşçi Sayısı |
|
|
|
|
657 4/D İşçi Sayısı |
|
|
|
|
Diğer |
|
|
|
|
Toplam |
- |
- |
- |
- |
Merkezin yönetim organları şunlardır:
Müdürün görevleri şunlardır:
ç) Merkezin plan dâhilinde yapacağı bilimsel çalışmalar başta olmak üzere, her türlü çalışma ve faaliyetlerini belirlemek, uygulamaya koymak.
Yönetim Kurulu; Müdür ve Üniversitenin öğretim elemanları arasından Rektör tarafından üç yıllık süre için görevlendirilen dört üye olmak üzere toplam beş kişiden oluşur. Yönetim Kurulu üyelerinin görev süresi üç yıldır. Görev süresi biten Yönetim Kurulu üyeleri yeniden görevlendirilebilir. Görev süresi dolmadan ayrılan üyelerin yerine kalan süreyi tamamlamak üzere yeni üyeler görevlendirilir.
(2) Yönetim Kurulu, Müdürün başkanlığında yılda en az dört defa toplanır ve Merkezin faaliyetlerini gözden geçirerek ilgili konularda karar alır. Yönetim Kurulu salt çoğunlukla toplanır ve kararlarını katılan üyelerin salt çoğunluğu ile alır. Oyların eşit olması durumunda Müdürün kullandığı oy yönündeki karar esas alınır.
(3) Yönetim Kurulu toplantılarına üç kez üst üste mazeret belirtmeden katılmayan üyenin görevi görevlendirildiği usulle sonlandırılır.
Yönetim Kurulunun görevleri şunlardır:
ç) Yıllık faaliyet raporlarını görüşerek kabul etmek.
ğ) Müdürün, Merkezin yönetimiyle ilgili getireceği konuları değerlendirerek karara bağlamak.
Danışma Kurulu; Üniversitenin veya istekleri halinde; diğer üniversitelerin öğretim elemanları, sivil toplum kuruluşlarının yöneticileri, kamu kurum ve kuruluşları veya özel kuruluşlardaki uzman kişiler arasından Yönetim Kurulunun önerisi üzerine Rektör tarafından üç yıllık süre için görevlendirilen beş üyeden oluşur. Görev süresi dolmadan boşalan üyeliklerin yerine kalan süreyi tamamlamak için aynı usulle yeni üye görevlendirilebilir. Görev süresi biten üyeler yeniden görevlendirilebilir.
(2) Danışma Kurulu, Müdürün çağrısı üzerine yılda en az bir kez toplanır. Toplantılarda salt çoğunluk aranmaz. Danışma Kuruluna Müdür başkanlık eder. Danışma Kurulunun görevleri; Merkezin faaliyetleri ile ilgili olarak Yönetim Kurulunun ihtiyaç duyduğu konularda değerlendirme yapmak, görüş ve önerilerde bulunmaktır.
Bu bölümde idarenin stratejik amaç ve hedeflerine faaliyet yılı önceliklerine ve izlenen temel ilke ve politikalarına yer verilir.
Merkezin amacı; Üniversite öğrencileri ve mezunlarına, günümüz iş dünyası şartlarına ve eğilimlerine uygun kariyer planı yapabilmeleri ve kariyer planlarını hayata geçirebilmeleri için ihtiyaç duyacakları nitelikleri kazanmaları konusunda yardımcı olmak ve kendi ilişki ağlarını, staj ve iş olanaklarını artırmaları için köprü vazifesi görmektir.
Merkezin faaliyet alanları şunlardır:
ç) Üniversite öğrencilerinin, mezunlarının ve çalışanlarının kariyer planlama, geliştirme ve uygulama performanslarını iyileştirmeye yönelik olarak kişilik özelliklerini, bilgi, beceri, yetenek ve ilgi alanlarını tanımalarında gerekli olabilecek test ve teknikleri uygulamak, sonuçlarını yorumlamak, öğrencilerin bu doğrultuda kariyer planlarını oluşturmalarına danışmanlık yapmak.
ğ) Mezunlar ile öğrencileri bir araya getirecek toplantılar düzenlemek, öğrencilerin iş yaşamı ve kariyer seçenekleri hakkında daha fazla bilgi edinmelerine katkı sağlamak.
ı) Merkezin gerçekleştirdiği tüm etkinliklerin iletişimini yönetmek ve bu amaçla basılı ve görsel yayınların yanı sıra elektronik ve web tabanlı yayınlar hazırlamak, Merkezin dijital platformlarda etkinliğini sağlamak.
2024 Yılı Hedefleri;
Bu bölümde “Mali Bilgiler ile Performans Bilgileri”ne detaylı olarak yer verilir.
Birimimizin bütçesi bulunmamaktadır.
Sosyal ve Sanatsal Faaliyet Bilgileri
FAALİYET TÜRÜ |
Faaliyetin Sayısı |
Sempozyum ve Kongre |
|
Konferans |
|
Panel |
|
Seminer |
1) İş Yaşamında İngilizce'nin önemi-Bir Kariyer Geliştirme Aracı Olarak İngilizce (19.04.2023, 14:00, Zoom Meeting) 2) 2)Üniversitemiz için özel olarak hazırlanan, Almanca eğitim ve Almanya iş fırsatları adlı seminer (08.06.2023,14.30, ZOOM Meeting) |
Açık Oturum |
3) Alanya Belediyesi Fahri Gürses Etüt ve Destek Eğitim Merkezinde YKS Tercih Danışma günleri için öğrencilerle toplantılar yaptık. 4) Ünitercih etkinliği kapsamında Üniversite sınavına giren binlerce gencin profesyonel destek alması için Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi standında bir araya geldik. Değerli öğrencilerimizin tercihlerini belirlemek ve Üniversitemizi tanıtmak adına paylaşımlarda bulunduk. |
Söyleşi |
|
Tiyatro |
|
Konser |
|
Sergi |
|
Turnuva |
|
Teknik Gezi |
|
Eğitim Semineri |
|
Diğer Faaliyetler |
5) Garanti BBVA Yetenek Programları ile öğrencilerimize iş fırsatı sağlıyoruz. (28.03.2023) 6) Ekici Süt ve Süt Ürünleri firmasında öğrencilerimize uygun pozisyonlar belirleyerek iş imkanı yaratıyoruz. (16.05.2023) 7) Guess Turkey ekibi ile anlaşma yaparak öğrencilerimize iş imkanı yaratıyoruz. (31.01.2023) 8) Türkiye İş Bankası tüm Alanya şubeleri için part time çalışabilecek öğrencilerimizi yönlendiriyoruz. (15.06.2023). 9) İki öğrencimizi Kariyer Merkezi işverenliği bünyesinde Üniversitemizde staj faaliyetini gerçekleştirdik. 10) Ortalama haftada bir defa doğrudan kamu-özel iş ilanları paylaşımı |
Bilimsel Faaliyet Bilgileri
Birimimizde faaliyet gösteren Müdür ve Müdür Yardımcımızın bilimsel faaliyetleri;
|
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
Uluslararası Makale |
|
|
|
|
3 |
2 |
Ulusal Makale |
|
|
|
|
1 |
3 |
Uluslararası Bildiri |
|
|
|
|
4 |
2 |
Ulusal Bildiri |
|
|
|
|
|
|
Uluslararası Sergi |
|
|
|
|
|
|
Ulusal Sergi |
|
|
|
|
|
|
Uluslararası Ödül |
|
|
|
|
|
|
SCI, SSCI, AHCI, SCI-E kapsamındaki Uluslararası Makaleler |
|
|
|
|
3 |
1 |
Atıflar (SCI, SSCI, AHCI kapsamındaki dergilerde) |
|
|
|
|
|
|
Atıflar (Ulusal ve Uluslararası İndeksli dergilerde) |
|
|
|
|
|
|
Kitap |
|
|
|
|
|
|
Kitap Bölümü |
|
|
|
|
6 |
5 |
TOPLAM |
|
|
|
|
17 |
13 |
|
Sayısı |
Açıklama |
Sonuçlanan Patent, Faydalı Model veya Tasarım Sayısı |
|
|
Sosyal Sorumluluk Proje Sayısı |
|
|
Üniversite-Sanayi İş Birliği Kapsamında Yapılan İş Birliği Sayısı |
|
|
Mezun Sistemine Üye Sayısı |
4675 (toplam) / 753 (2023 yılı) |
Toplamda Mezun Takip Portalına Kayıtlı 4675, bu sene için 753 öğrenci kayıtlıdır. |
İstihdama Kazandırılan Mezun Sayısı |
172 |
753 öğrenci içerisinde mezun olduğu an çalışan sayısı 172’dir. Mezuniyetten sonraki süreçte öğrencilerimiz mezun takip sistemini bireysel olarak güncellemediği için görülmemektedir. |
Diğer Faaliyetler |
|
|
Birimimiz, gelecek dönemlerde yerel Kariyer Fuarları için paydaş rol üstlenmeyi hedeflemektedir. Böylelikle hem öğrencilerimize hem mezunlarımıza iş imkanı yaratmayı amaçlamaktayız. Ancak bunun için gerekli alt yapının temini önemlidir. Hem faaliyetin yürütüleceği fiziksel alan sağlanmalı hem de bunu koordine edebilecek akademik ve idari personelin, Merkezi Birimimize dahil edilmesi gerekmektedir.
Üniversitemiz sürekli olarak büyüme katettiği için öğrenci sayılarımızda da artış bu noktada gözlemlenecektir. Öğrenci sayısındaki artış daha fazla öğrenciye yoğunlaşmamız gerektiğini ortaya çıkaracaktır. Bu sebeple gelecek dönemlerde fiziki ve beşeri altyapı sağlandığı zaman öğrencilerimizi ilgilendiren iş ve staj fırsatların tamamı onlarla buluşmuş olcaktır.
Aşağıdaki tabloda yer alacak veriler idare faaliyet raporunun çeşitli bölümlerinde kullanılacaktır. Bu verilerin, veri girişi yapan birimlerin birim faaliyet raporlarında yer alması zorunlu değildir.
No |
Gösterge |
Açıklama |
Veri Girişi Yapacak Birim |
Veri/Sayı/Oran |
1 |
Kariyer Merkezi çalışmaları kapsamında öğrenci ve mezunlara yönelik gerçekleştirilen faaliyet sayısı |
ü 2023 yılında kariyer merkezi tarafından öğrenci ve mezunlara yönelik gerçekleştirilen fuar, sempozyum, kurs, seminer, söyleşi vb. faaliyetlerin sayısı ü Kariyer merkezinin doğrudan düzenlemediği, öğrenci kulüpleri veya topluluklarınca yürütülen faaliyetler değerlendirmeye dâhil değildir. ü Bireysel bazlı faaliyetler tek faaliyet olarak değerlendirilecektir. (Örneğin 50 kişi ile bireysel görüşmeye dayalı kariyer rehberliği faaliyeti yürütülüyorsa bu faaliyete ilişkin veri 1 olarak değerlendirilir.) ü Diğer üniversitelerin Kariyer Merkezleri tarafından düzenlenen faaliyetlere katılım değerlendirmeye dâhil değildir. ü Faaliyetlerin düzenlenmesine ilişkin yapılan toplantılar değerlendirmeye dâhil değildir. ü Veriler tümleşik girilecektir. |
Kariyer Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi |
1)İş Yaşamında İngilizce'nin önemi-Bir Kariyer Geliştirme Aracı Olarak İngilizce (19.04.2023, 14:00, Zoom Meeting) 2)Üniversitemiz için özel olarak hazırlanan, Almanca eğitim ve Almanya iş fırsatları adlı seminer (08.06.2023,14.30, ZOOM Meeting) 3)Alanya Belediyesi Fahri Gürses Etüt ve Destek Eğitim Merkezinde YKS Tercih Danışma günleri için öğrencilerle toplantılar yaptık. 4)Ünitercih etkinliği kapsamında Üniversite sınavına giren binlerce gencin profesyonel destek alması için Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi standında Antalya Cam Piramit’te bir araya geldik. Değerli öğrencilerimizin tercihlerini belirlemek ve Üniversitemizi tanıtmak adına paylaşımlarda bulunduk. 5)Garanti BBVA Yetenek Programları ile öğrencilerimize iş fırsatı sağlıyoruz. (28.03.2023) 6)Ekici Süt ve Süt Ürünleri firmasında öğrencilerimize uygun pozisyonlar belirleyerek iş imkanı yaratıyoruz. (16.05.2023) 7)Guess Turkey ekibi ile anlaşma yaparak öğrencilerimize iş imkanı yaratıyoruz. (31.01.2023) 8)Türkiye İş Bankası tüm Alanya şubeleri için part time çalışabilecek öğrencilerimizi yönlendiriyoruz. (15.06.2023). 9)İki öğrencimizi Kariyer Merkezi işverenliği bünyesinde Üniversitemizde staj faaliyetini gerçekleştirdik. 10)Ortalama haftada bir defa doğrudan kamu-özel iş ilanları paylaşımı 11) Haftalık bazda sürekli olarak öğrencilerimiz ile danışma ve görüşme faaliyetleri yürütülmektedir. |